Nov 22, 2009

24 jam sehari masih tak cukup??

waaa..masa 24 jam sehari mmg xcukup bg aku..kenapa?aku yg xpandai manage kot..
huh..skrg ni dah start cuti sekolah..mgu lps majlis penyerahan ebook yg melibatkan sekolah aku..so,xdelaaa masa nk menjenguk blog nie..dan yg plg best,aku malas nk uploadkan gambar..adus..den lupo nk bawak kabel daa...
ditambah dgn pelbagai kerenah cikgu2 yg terpaksa dilayan..almaklumlaaa..2 mgu terakhir memang byk perkara yg membuatkan seluruh isi sekolah bergoncang!!
waktu cuti sekolah ni aku sibuk dgn urusan merekod ebook yang baru je bdk2 dpt 17 november yg lalu...bukan main lagi diorg yer..memang bertuah la dpt free..sumenye dh selesai dan budak2 pun dah mula ambik ebook diorang.aku pun dah boleh menarik nafas lega,cuma tinggal 13 org yg belum lagi dtg ambik,plus ngan 5 bijik yang ade mslh skit..nk tunggu buka sekolah bln januari ni, xtaulah ape yg bakal terjadi pd ebook diorang..apepun aku selesaikan tugas hari ni,apa nk jadi akan datang,belakang punye cerita..hiduplah aku dgn apa yg ada hari nie..


bagi yg xpenah tgk ebook,kat atas ni ialah rupa dia secara fizikal.tp yg sekolah aku dpt,dia punye cover color silver..lagi cantekkk...model ebook kat atas tu adalah YB Ahmad Razif merangkap Pengerusi Jawatankuasa Pelajaran,Pengajian Tinggi,Sain Teknologi dan Sumber manusia Negeri Terengganu,merangkap ADUN Seberang Takir..gambar adalah ihsan Internet.hehe..ok chow..nk gi solat dulu..pahtu nk g derap bandor..jgn mare aaa....

0 comments: