Jun 14, 2009

assalamualaikum cinta..

assalamualaikum..
hai..terlalu lah amat aku boring dgn kehidupan sndri sehinggalah aku merajinkan diri menulis dlm blog..sesuatu yg tidak aku gemari.kadang kala dlm kehidupan ni,kita merasa kekosongan, kesepian..loneliness.mungkin kerana tiada sesuatu yg menarik yg aku alami buat tika ini..oh hidup..datanglah sesuatu yg menghidupkan hariku..yg menjadikan aku seorang yg pantas dan cergas berfikir utk merencana masa depan sendiri.apakah aku sendiri yg tak cuba mencari perkara yg membuatkn aku seronok dgn kehidupan.sebenarnya laluan bagaimana yg wajar utk sebuah kehidupan manusia?pengakhiran bagaimana yg cantik utk menamatkannya?atau apakah tak perlu aku fikir semua tu dan biarkn masa berlalu begitu saje? oh..tidak..klu dibiarkn diriku yg rugi.fikir dan terus fikir kn..

0 comments: