Aug 16, 2009

nasihat drp aku yg demam..

assalamualaikum..
hai semua..dkt sebulan jugak aku tak menjenguk blog ni.nk dikatakan sibuk,memang xde langsung.apatah lagi kehadiran aku ke tpt keje setiap hari tak lebih dari sekadar membantu insan2 memerlukan shaja.the real task is not coming yet..
memandangkan aku dlm proses membuat laman blog sekolah,jd pastinya aku terjenguk ke sini.
hmmmm...keadaan kesihatan aku masih terganggu,tp lebih baik dr smlm.aku fikir,mungkin secara psikologinya bila aku sibuk memikirkan hal lain,maka ketidaksihatan ni tak terasa sgt.mungkinlah..apapun alhamdulillah ya allah,krn Kau memberiku waktu utk terus bernafas sblm bertemuMu di sana.amin..
aku terkejut hari ini bila membaca berita pernikahan aqil hayy dan waheeda.akhirnya....
tp alhamdulillah,mungkin dgn ini tamatlah fitnah antara mereka.cuma aku sedikit terkilan dgn imej keustazan yg dibawa agak tercalar...itu memberi impak yg agak buruk utk org lain..mgkin moralnya, kita perlu menjauhi apa shj yg boleh mendtgkan fitnah...

0 comments: